nedelja, 18. junij 2017

{Sizzix} Open Road


Tale avtomobilček je tudi ena izmed novejših SIZZIXovih šablon.
Naredila sem voščilnico kot čestitko ob narejenem izpitu.
Travico, drevesa in grmovje sem izrezala iz SIZZIXove šablone Green Garden, črke pa iz šablone Delicate Letters. Napis "Srečno" je štampiljka Najlepšega Para.


♥ HVALA  za obisk ♥ 
-------------------------------------------------------------------------
SIZZIX pripomočki, ki sem jih uporabila:








6 komentarjev:

  1. Lepo si ga popeljala na pot okoli sveta. Jaz pa se veselim novega paketa ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Do konca sem navdušena nad kovčkoma - in nad vsem preostalim tudi, da ne bo pomote ;-)
    Prijeten teden ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Super šablona in ti si jo prelepo uporabila na krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Po kratkem dopustu se znova vračam med bloge in ti si bila v teh dneh pridna kot zmeraj. Pri tej zadnji voščilnici mi je všeč kako si cesto in avto postavila čez zemljevid.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si mu zaželela srečno vožnjo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo všečne so vse šablone. Še posebej so mi všeč te črke Delicate Letters. Pa tudi tvoja voščilnica je krasno sestavljna na zemljevid ;)

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.